Katie . 19 . 940913
My favorite idiot. These two are
getting married. These kids are my babies; these derps are my retarded children. And here's some
other tags.





taester

tracksuitvampirebats said: gdi katie the answer is WILDCATS.

omFG EXCUSE U
WILDCATS***
we’re aLL in diS 2gethA~~ uvu

otakuwolfen88:

Shut up katie.

YOU CAN’T TELL ME WHAT TO DO
YOU DON’T KNOW ME
YOU DON’T KNOW MY LIFE

omg ima cry with you now. i started imagining channie singing it to baekkie lhfdsoew MY HEART
eXACTLY oHGOD PLZ MAKE IT stOP dying slowly painful
physically losing all my limbs at once would be less painful than this why
why
chanyeol
baekhyun
why
aw come here bb. /hugs/ tell me what happened
someone on facebook posted this cover and i was all ‘oH HAY SHE SINGS REALLY WELL’ and then the lyrics and kms b/c Into Ur Worl feels and baekyeol and
plz oppar
ill play with ur hair oppa

i feel like that would only result in you trying to touch me inappropriately
but hey
i’ll take what i can get

I hope you feel better :c

thank you, sweetie♥ . ;w; me too.

/licks fayceu

'cuse u ok

EEEEEEPPPP UR EYS,GNRPE;GKJ;WHNRHENRKJLGNEJWKG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;A; asduihsiufhsdf THANK YOU?? you angel ok ;u;

So pretty. ~3

;A; thank you, sweetie<3~!

OMO YOUR BACKGROUND PIC DID YOU MAKE IT

uHHH, YES??????

you should be able to post whatever you want! i had a problem similar to this a while ago, but i still post exo whenever LOL it doesn’t mean you don’t like shinee as much anymore or anything like that, but rather that you’re more open to other groups

iT FEELS LIKE YOU LET EVERYONE DOWN THOUGH AND YOU CAN HEAR THEM TAUNTING YOU AS YOU POST OTHER GROUPS
"This isn’t what I followed you for," they say aloud to their computer screens as they scroll past your irrelevant groups posts.

just do it and let the haters hate gurl ur 2 gewd 5 them

qurL u s0 riGht! i b 18 yr ol’ i can do wut i wan an ain’t no1 gunna stawp me ok im mi own w0maN

you’re so cute

omfg what sduihfisduhfsiduhfdasfuaiduhfd i don’t know where that came from but thank you??? omg sduifhsiuafhs ;aaaa;

._. Aree you goingg to K Connn?

I WISSSHHH UGHHHH EXO-M AND B.A.P WHAT ;____; someone take me with you please i’ll pay you in ever-lasting hugs ugh why do i live in florida sob

omg the rosetta stone program to learn korean???????

yes omg dO YOU WANT IT????

taeminsaidfuck:

taester:

taeminsaidfuck:

omfg i can see him getting all tatted up too and shit omfg sduifhisdufhiusahidfuhsd not sure how i feel about this omfg sdifuhasiufhsduifhsdiuh

IKR, it can totally happen

it would be hot but 

like

no

taemin is a baby

baby my ass, i bet he’s the manliest man in shinee. in every sense of the word

but look at his face

i dunno he looks pretty manly and grown up to me

NOOOOO, HE POUTS

CRIES ON EVERYONE WITHIN 30 MILE RADIUS SDFHSIUFHSDI